بوتاکس

بوتاکس کاربردها فوائد مضرات زمان انجام پزشک خوب میکرودرم در تهران

بوتاکس

بوتاکس کاربردها فوائد مضرات زمان انجام پزشک خوب میکرودرم در تهران

بوتاکس پیشانی یکی از روش های بسیار مشهور برای درمان چین و چروک صورت و اخم می باشد. البته این روش درمانی معایبی نیز دارد که شاید برای همگان شناخته شده نباشد. شما در این مقاله می توانید با اصلی ترین مزایا و معایب تزریق بوتاکس آشنا شوید. بوتاکس یکی از روش های شناخته شده برای درمان چین و چروک در محل های مختلف صورت از جمله پیشانی، گونه ها، دور چشم و دیگر نواحی می باشد. بوتاکس از طریق تزریق بوتاکس وارد بدن می شود و در محل مورد نظر باعث فلج کردن عضلات انقباضی می شود. بوتاکس در واقع سم آماده شده باکتری کلستریدیوم بوتولینیوم می باشد. پس از تزریق بوتاکس در محل پیشانی این ماده جذب عضلات مورد نظر می شود و به مرور زمان از آزاد شدن ماده ای که باعث انقباض عضلات می شود، جلوگیری می کند. به این صورت دیگر چین و چروک ها شما را آزار نمی دهند و تا مدت زمان خاصی می توانید از داشتن صورتی صاف و زیبا لذت ببرید. کارایی این دارو برای افرادی که دارای چین و چروک سطحی تری هستند، بیشتر است و اثربخشی بسیار زیادی دارد. اما در استفاده از این دارو باید دقت لازم انجام شود . در این وبلاگ میخواهیم هر آنچه در خصوص بوتاکس لازم است شما بدانید عنوان کنیم

  • ۰
  • ۰

خانم دکتر این روزها درباره میکرودرم ابریژن هم زیاد می شنویم، آیا امکان دارد درباره این روش درمانی توضیح بفرمائید؟
میکرودرم ابریژن، در واقع پاکسازی پوست توسط دستگاه است. در این روش پودر هیدروکسیدآلومینیوم، با فشار به سطح پوست پاشیده می شود. باعث سایش و برداشت سلول های مرده و آلودگی های محیطی و چربی از سطح پوست می شود. پس از آن ماسک های آبرسان و درمانی در کنار بخور برای حفظ شادابی پوست استفاده می شود.
لایه سطحی پوست که اپیدرم نام دارد، در طول یک چرخه زمانی معین که حدود یک ماه است، دچار فرسودگی و از بین رفتن سلول های زنده و تبدیل آنها به سلول های شاخی و فلس ماهی مانند می شود. این سلول های مرده، در ترکیب با چربی که از لایه های زیرین پوست ترشح می شود، لایه ای ضخیم و نفوذناپذیر نسبت به رطوبت را ایجاد می کند.
مشکلات پوستی ناشی از عدم پاکسازی
مشکلات متعددی ناشی  از عدم برداشت این لایه ضخیم، برای پوست ایجاد می شود. مهم ترین مشکل، عدم جذب کرم های مرطوب کننده و عوامل جوانساز داخل کرم های ضد چروک است. به کرات مراجعینی دارم که اظهار می کنند به رغم مصرف کرم های مرطوب کننده گرانقیمت، همچنان پوست خشک و حساسی دارند. دقیقا دلیل این مشکل، عدم جذب کرم ها است که در پایه آب ساخته شده اند و از لایه چرب مرده پوست عبور نمی کنند.

 

http://WWW.NEGARSKIN.IR

http://WWW.NEGARSKIN.IR

  • ۹۸/۰۷/۲۲
  • بوتاکس خوب

صورت

فیلر

میکرودرم

پوست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی